Субота, 12 грудня
громадсько-правовий тижневик
Тижневик « Іменем закону » та додаток « Моменти »
представляють об'єднане інтернет-видання imzak.org.ua
Рубрики Усі рубрики
Служба
16/04/2015 10:07

Порти України – під охороною ДСО

Віднедавна Кабмін вийшов з ініціативою, а МВС підготувало відповідне доручення про те, що всі стратегічні об’єкти транспортної інфраструктури, зокрема торговельні морські й річкові порти країни, вартуватимуть підрозділи Державної служби охорони. Узагалі практика міліцейського убезпечення найважливіших українських «водних воріт», про що «ІЗ» нещодавно детально розповідала, має історію, яка вимірюється десятиліттями. Очевидно: наразі ця співпраця тільки посилиться й, можливо, трансформується в ще ефективніші форми.

Квітень стане місяцем перезавантаження й корегування такої практики охорони службою ДСО стратегічних об’єктів у портах в Одеській, Херсонській, Запорізькій і Миколаївській областях. До того ж це не є якимось надуманим рішенням. На потребу в зазначених заходах вказувала як оперативна ситуація у країні, так і викладена в листі ДП «Адміністрація морських портів України» аргументація щодо необхідності посилення охорони й оборони відповідної транспортної інфраструктури.

За інформацією очільника Департаменту Держслужби охорони при МВС генерал-майора Сергія Будника, більша частина згаданих об’єктів уже тривалий час перебуває в ареалі їхньої опіки. Приміром, на Одещині відповідні договори щодо міліцейської охорони укладені з керівництвом портів Одеси, Іллічівська, Білгород-Дністровська, Ізмаїла, Рені та Южного. У Херсонській області так само убезпечують Херсонський морський торговельний порт, а в сусідній Миколаївщині – об’єкти й прилеглу територію Миколаївського морського торговельного порту. На Запоріжжі під міліцейським наглядом перебуває Бердянський морський торговельний порт. Начальник департаменту запевняє: екіпажі ДСО мають у своєму розпорядженні всі необхідні для виконання покладених на них завдань засоби індивідуального захисту та зв’язку, табельну вогнепальну зброю, надійний автотранспорт. Згадані міліцейські сили чітко знають порядок взаємодії між основними і приданими сегментами підрозділів.

Основною метою актуалізації міліцейської охорони таких об’єк­тів стала потреба в запобіганні виникненню умов для здійснення диверсій, терактів, для контрабанди й незаконного проникнення в режимну зону. Віднині міліціонери з портовиками ще прискіпливіше оглядатимуть вантажі й перевірятимуть документацію суден, які прибувають на обслуговування. Те, що це буде саме так, гарантує цілодобовий внутрішній контроль несення служби відповідальними працівниками підрозділів ДСО.

Коротко оглянемо, як і де відбулося посилення заходів безпеки найважливіших портів держави.

Херсон. 30 березня тамтешнє УДСО уклало угоду про продовження співпраці з охорони Херсонського морського торговельного порту. Міліцейську команду з вартування цього стратегічного об’єкта було засновано ще 2006 року. Віднедавна тут покращено практику взаємодії з представниками служб морської безпеки ХМТП та територіальними органами внутрішніх справ.

Миколаїв. 1 квітня бійці ДСО заступили на охорону об’єктів і території Миколаївського морського торговельного порту – одного з найстаріших в Україні. Начальник обласного УДСО полковник міліції Олег Гронь зауважив, що нині задля виконання цієї важливої місії його службою виставлено десять постів та один автопатруль у складі двох працівників. Також проведено спільну нараду з представниками Державної прикордонної служби й досягнуто домовленості про подальші спільні дії.

Одеса. У Південній Пальмірі втілення ініціативи почалося зі стройового огляду й інструктажу найдосвідченіших працівників ДСО, яким довірять безпеку морських та річкових «воріт» регіону, і представників служб режиму портів. За словами очільника обласної міліції охорони Олексія Березневича, в шести портах Одещини виставлять майже 30 стаціонарних постів та шість цілодобових автопатрулів.

 

Геннадій КАРПЮК, «ІЗ»

друкувати

Коментарi

Додати коментар

Інші статті