Субота, 12 грудня
громадсько-правовий тижневик
Тижневик « Іменем закону » та додаток « Моменти »
представляють об'єднане інтернет-видання imzak.org.ua
Рубрики Усі рубрики
Юридична консультація
30/12/2014 11:21

Документи для одноразової виплати

Мій чоловік звільняється з ОВС унаслідок встановлення йому II групи інвалідності. Поінформуйте, будь ласка, які потрібно зібрати документи для виплати одноразової грошової допомоги в разі інвалідності працівника міліції?

Ю. Гузін, Полтавська обл.

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 р. № 707 «Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності працівника міліції, податкової міліції», для виплати грошової допомоги в разі поранення (контузії, травми або каліцтва) чи установлення групи інвалідності працівник міліції, податкової міліції подає органу внут­рішніх справ, органу державної податкової служби за місцем проходження служби:

заяву (рапорт) про виплату грошової допомоги згідно з додатком;

довідку медико-соціальної експертної комісії щодо визначення ступеня втрати працездатності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) та (або) установлення групи інвалідності;

довідку про грошове забезпечення;

копію сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу документа та місце реєстрації (довідку органу реєстрації або відповідного жит­лово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про місце реєстрації або місце перебування заявника);

копію ідентифікаційного номера.

Для виплати грошової допомоги обов’язково подається довідка від Національної акціонерної страхової компанії «ОРАНТА» про проведену або не проведену раніше виплату.

Орган внутрішніх справ, орган державної податкової служби, у якому проходив службу працівник міліції, податкової міліції, подає МВС та ДПА (ДФС) у семиденний строк з дня реєстрації документів висновок щодо можливості проведення грошової допомоги разом з документами, зазначеними вище, копією висновку службового розслідування за фактом поранення (контузії, травми або каліцтва) такого працівника, установлення групи інвалідності.

МВС та ДПА (ДФС) у десятиденний строк ухвалює рішення про призначення виплати і надсилає його разом з усіма документами органу внутрішніх справ, органу державної податкової служби, якому проходив службу працівник міліції, податкової міліції, для проведення виплати.

Виплата грошової допомоги працівнику міліції, податкової міліції проводиться шляхом перерахування суми виплати на рахунок, відкритий заявником в установі банку, або через касу органу внутрішніх справ, органу державної податкової служби.

Грошова допомога виплачується не пізніше як за два місяці з дня ухвалення відповідного рішення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі заходи.

друкувати
Додати коментар

Інші статті