Субота, 12 грудня
громадсько-правовий тижневик
Тижневик « Іменем закону » та додаток « Моменти »
представляють об'єднане інтернет-видання imzak.org.ua
Рубрики Усі рубрики
Цікавинки
16/06/2013 14:39

Немає сервісу – не треба автівки!

Житель Циндао, розташованого в китайській провінції Шаньдун, досить екстравагантно вирішив опротестувати погане обслуговування свого «Мазераті» в сервісному центрі. Він просто… розгромив автівку.

Щоб понівечити машину, китаєць найняв чотирьох осіб із кувалдами. Вони розбили лобове скло, капот, дзеркала, частково кузов та інші деталі. На «Мазераті Кватропорте» розмістили банер зі звинуваченнями на адресу дилера, який не зумів забезпечити належного сервісу.

Власник авто заявив, що закордонні виробники дорогих автомобілів зобов’язані надавати своїм китайським споживачам послуги, які відповідають високим стандартам бренду.

Ван придбав «Мазераті» 2011 року за 2,6 млн юанів, що приблизно в 100 разів перевищує середній річний дохід китайця. Коли чоловік відвіз машину на сервіс, йому замість нових зап­частин поставили вживані, а ще не змогли полагодити двері й усунути подряпину на капоті.

Вчинок Вана став не першим таким випадком у Китаї. 2011-го в тому ж Циндао бізнесмен розгромив свій «Ламборджині» вартістю 3 млн юанів. Так чоловік вирішив виступити проти недобросовісно наданих послуг із заміни запчастин.

друкувати
Додати коментар

Інші статті